08 Ekim 2009

Lady GaGa @ Saturday Night Live


Gülün bir elbiseye yakışacağını hiç düşünmezdim :D Lady GaGa geçtiğimiz cumartesi sahne aldığı SNL'de Paparazziyi söylerken giydiği kırmızı renkli tasarımlarıyla yine beni benden aldı (zaten kırmızı favori rengimdir). Ayrıca Madonnayla nerdeyse catfight yaptığı skeçte Madonna'nın 'What the hell is a disco stick?' demesi ve program sonunda Lovegame, Bad Romance, Poker Face'i birleştirerek söylerken giydiği gezegenvari elbisesi de harikaydı :D SNL s35e02'nin kesinlikle indirilmesi gereken bi bölüm olduğunu düşünüyorum.
Ama Lady GaGa bu kadar popüler olmuşken artık hayatta Türkiye'ye gelmez diye düşünüp moralimi bozmaktan da kendimi alamıyorum :(
Bu arada GaGa severlerle bir şey paylaşmam gerekli! Kendisinin çok tutulmamış birkaç şarkısını tesadüfen keşfettim: Shake Ure Kitty, Big Girl Now, Dirty Ice Cream, Retro Dance Freak ve Vanity. Bunlar kesinlikle youtube'a falan upload edilen fake şarkılar gibi değil. Bildiğiniz Lady Gaga :D Özellikle Shake Ure Kittyde Meoww diye bağırışı duymaya değer :D Ama I Like It Rough'u tek geçerim, bunu da söylemeden bitiremeyeceğim yazımı.
Hı bi de, üstteki Paparazzi performansında "eyeliner and cigarettes" derken yaptığı harekete bayıldım. Artık ben de öyle sigara isteyeceğim :D
Hard hugs..

Hiç yorum yok: