06 Nisan 2009

Masamda Neler Var


Aldığım ilk mim heyecanıyla hemen resimlerimi çektim ve postumu oluşturuyorum :)
Genelde masamda fazla şey yoktur. Eskiden çok şey vardı ama hepsini odanın farklı yerlerine dağıtarak oluşan göz kirliliğinden kendimce kurtuldum.
Lise yıllarında Blue Jean dergisi sayesinde ele geçirip masamın üstüne yapıştırdığım Pink, No Doubt, Justin Timberlake, Destiny's Child ve hatta Thalia stickerları bulunmakta :D

Bu bölümde Harry Potter filmlerinden bildiğimiz zaman dönüştürücü ve seçmen şapka, arka tarafta eskiden anahtarlık olarak kullandığım fakat koptuğu için oraya koyduğum Betty Boop ve eskiden yılbaşı ağacını süslemek için kullandığımız fakat benim çalıp odama koyduğum noel baba, yanlarında da bir ara hediye gelen büyük noel baba var. Noel ruhunu severim ama o kadar noel babanın orada yoğunlaşmasının nedeni tamamen başka yerlere koymaya üşenmemden kaynaklanıyor :) En ön köşede de küçük bir fil var. Anlamı olan bir hediyedir, bu yüzden gözümün önünde bulundurmak için oraya koydum. Bunun yanında arka tarafta üni.de üye olduğum EPGİK adlı klüple çıkardığımız aylık dergiden birkaç sayı, boş bir dvd ve gemi şekilli bir kalemtraş var.

Burada en sevdiğim konserler olan Christina Aguilera - Back to Basics: Live and Down Under, Justin Timberlake - Future Sex Love Show, Madonna - Confessions Tour ve Britney Spears - Onyx Hotel Tour DVDleri bulunur. Çünkü her an aklıma gelen performansları izlemek için elimin altında bulunmalarını severim. Bunlar dışında sırf renkli post-it göndersinler diye başvurduğum bir yarışmadan gönderilen ama asla kullanıp bir resim oluşturup da yarışmaya geri göndermediğim hatta utanmadan da not almak için kullandığım post-itler, liseden beri kullanmadığım ve niye hala sakladığımı bile bilmediğim discman, kalemler, makas, telefonun usb kablosu, card reader, ıslak ve kuru mendil, masa lambası ve kinder süpriz yumurtadan çıkan iki oyuncak bulunur :D

Veeeee (her ne kadar kaybolur korkusuyla asla masamda bırakmasam da) bugün görgüsüzlük olsun diye masama itinayla yerleştirdiğim 0.5 karat 'legen..wait for it..dary' olan ilk gerçek pırlanta küpem bulunmakta :)
Şimdi merak ediyorum Gökçe the gorgeous masanda neler var? :)

1 yorum:

Efe Can Çakmak dedi ki...

odanı çok özledim, küpe de harika ayrıca. o post it'lerden is-ti-yo-rum.